Utazás előtt

utazás előtt
kavargó izgalom
és álmok vonszolnak
szerelmet vall egy delfin
kapcsolatunk messze szédít
eljegyzés, szerelem, család
az ágyból te nézel rám
már elmentem, még itt vagyok
flamingó inog
búvárszemüvegem
mögött valódi alak
éles késsel vágtam el magam
a kényszer hogy kinyissam a koffert
de nem megy, a repülő kihajóz
felriadok, a delfin, a flamingó
százféle teknős közelít
felém gyűlnek egy nagy hullám
partra sodor valami megfoghatatlan lélegzetet
kókuszdió hull alá
napozó iguána lusta szemrebbénésében
a várakozás, a sorok
a tengerpart nyomán,
hová Kolombusz kikötött talán
most a test színpada, a villogás, a pénz
luxus forgatag a maja ablakok alatt
korallok közt folyó alkohol
a mozdulat, a lagúna kékségében fuldokló álom
homok-sós hurrikán-pillanat
kétely paradicsoma
hogy eljutunk oda, hogy nem lesz ott
én nem leszek, Miami Beach is csak egy hely
és én vele, nem tudom
a tengeri alagúton
takarítom a szobát
legyen tiszta ha nem jönnék vissza
várjon, a virágom ki ne száradjon
élje túl Cancúnt
a Yukatánt, félsziget,
bőröndben hosszú szoknyát fércelek
bepakol, kipakol, hány kiló a mennyiség
meglesz-e minden, néhány kicsiség
s ha a mindenséggel méritek
leszek-e bennük életek?

(2012 január 29.)

Comments

Popular posts from this blog

Black Summer

Saves the Day

Dahab Diving memories I.