Birdy

Kinyújtom a kezem. Tenyerem a tenyered felé közelít, majd ismét eltávolodik. Én a korláton sétálok, te mellettem a földön magasra emelt kézzel. Én óvatosan lépkedek előre, te minden mozdulatomat követed a szemeddel. Vigyázol, nehogy leessek. Ha mégis megbillen az egyensúlyom, te kapod el a kezem. Te tartasz meg.

A futballpálya szélén állunk. A lelátó egy alacsonyabb és egy magasabb padsorból áll. Az alacsony sor a lábak, a magasabb a fenekek helye. Az alacsonyabb előtt könyökmagasságban húzódik a korlát. A korlátra vastagon felhordott fehér festék folyásai a nyári melegben megolvadnak, és könnyen lehet ujjnyomokat hagyni bennük. A korlátot meredek lejtő választja el a futballpályát körülölelő salakpályától. A salakon fekete és piroshátú bogarak szaladgálnak. A lejtőn szotyihéjtakaró fedi a foltokban előbukkanó lóheréket és papsajtokat. Néha neked is a lábad elé kell nézned, nehogy véletlenül legurulj a lejtőn. A kezedet akkor is magasan tartod.

Én oldalra tartom a kezem és próbálok segítség nélkül a korlát végére érni. Te a földről figyeled, sikerül-e átjutnom először a lapos korláton, majd a henger alakún. Tenyered a tenyerem alatt, és én magabiztosan lépkedek. Mintha te vezetnél, gondolom, de tudom, ha megérinted a kezem minden ok nélkül, a játék elveszti értelmét. Akkor közösen kell visszakullognunk a korlát elejére, és elölről kezdeni a sétát. Ha végigértem segítség nélkül, te következel. Megemelem a kezem és vigyázom lépteidet. A barátság korlátjáról nem eshet le senki.

Comments

Anonymous said…
iszom szavaid...

Popular posts from this blog

Black Summer

Saves the Day

Dahab Diving memories I.